god morgon :D

idag är jag ledig, fett skönt det är!

vaknade klockan 9 (hade väckarklocka, fattar inte varför men men) så egentligen var ju morgonen för ett bra tag sen :P jag skulle nyss laga till lite gamla pannkakor (=skära dom i bitar och stea i lite socker=MUMS) och sen hade jag visst råkat sätta på fel platta :o och det låg visst grejer på den.. mikrovågsugnslocket och en bunke, both in plastic.. not good.. men brandlarmet gick iaf inte :D det kom plast på mina pannkakor :o men men.. det är rök i hela huset och stinker så jävla äckligt.. har fortfarande på fläkten xD hahah nej nu ska jag nog göra något, fast jag orkar inte egentligen.. aja, brorsan kommer nog hem snart :D

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0