höhö

då har man inte skrivit på ett tag.. har verkligen inte orkat, eller haft något att säga, host host :D

imorn ska jag och bano på nån wierd mattegrej :D fett scary :P sen ska jag sova över hos mamma, YEY, fan va skönt :) bara hon inte förväntar sig att jag ska berätta massa? :o
sen på fredag är det också mattegrej :D och antingen fredag eller lördag kväll ska jag och helin, bejb, göra något, vet inte vad än.. och lördag, på dagen, ska jag följa med kim när hon ska köpa/sätta på ett tandsmycke :D hon ska ha en G-klav, nice va ;) söndag är det fucking läxor som gäller , snark? har sk, historia, spanska, engelska och no :O sen är det valborg :D niiice, då ska jag sova över hos kim, tror jag, ett par dagar, vilket inte pappa vet om än men whatever :D
men aja, jag har lovat mig själv att idag ska jag fan somna tidigt, för jag somnar alltid på lektionerna :D och det är väl egentligen inte så jävla bra (a) hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0