pust

idag har man inte gjort nåt alls..

jo, förresten.. när lillebror kom hem fick ju han sin födelsedagspresent (han fyller på tisdag men eftersom vi ska till mammsen på måndag så bestämde jag och papi att han borde få den redan nu så han hinner använda den lite iaf..)

men iaf, han fick en studsmatta, asså en sån där gigantisk, 3,96 m faktiskt xD så när lillebror kom ´hem försökte vi svaga stackare montera upp den. det gick bra.. tills man behövde vara stark xD men som tur var så behövde vi bara vänta, kanske en halvtimme max på papi.. sen montera vi upp skiten :D men när vi var klara med ramen upptäckte vi att oooops, den var visst åt fel håll... -.- gör om och gör rätt (sammanlagt tre gånger!), men det var ju intressant :D

sen har vi hoppat och hoppat jag och brodern min xD det är ju inte så jävla kul att bara hoppa, men vi har i tennisbollar (den har skyddsnät så dom ramlar inte ut) som man måste akta sig för, typ 3 liv xD barnsligt va? :D hhaa

och jag som inte är som alla andra hatar verkligen majbrasor typ tråkigaste saken ever? typ långfredan förr i tiden var roligare? xD haha, men tyvärr tvinga pappa och bror ut mig på den som var typ precis där vi bor, i kfum gården i kista.. det var tråkigt.. så jag tjatade kanske lite (a) så vi gick hem :D haha, sen hoppa vi lite mer, och sen kolla jag och papi på en geishas memoarer, den va nice, jag har så simpel filmsmak så jag älskar typ alla filmer utom scifi (inte alla iaf), vilket är ganska bra eftersom jag äääälskar film! :D efter det, nu alltså, kollar jag och bror på kingdom of heaven, har velat se den fett länge men ingen ville se den med mig :( hahah, men nu så, vet bará inte hur jag ska hålla mig vaken.. den är ju två timmar och arton minuter lång, snark.. haha, men bra är den (också)

nej, men nu måste ag nog koncentrera mig lite på filmen så.. good bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0