yey

sista skoldagen, finally slut :D då har man fyra dagar ledig, niiice ;)
hade inte musikprovet idag, läraren kom typ 10 min innan lektionen var slut? haha, men spanska provet hade jag.. tyvärr.. det gick nog bajs... haha, så har man köpt lillebrors present också.. inte för att han förtjänar den :@ han är så jävla elak? haha, men aja.. bor man med en sån som vi gör är det nästan okej.. hehe.. jag tror snart jag kommer sprängas, klarar det inte mer :@ typ döda?

nej, men jag måste hålla ut, någongång i en underbar framtid får jag ju ett eget rum.. slipper liksom två pers, på en gång, UNDERBART! :D

aja, ska typ sovaa nu eller något, kan ju vända lite på dygnet, för jag är ledig till på måndag :D haha

kram kram på alla ruttna apor :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0