hej hej

Nu är ja hemma, eller ja, det har jag varit nån timme. Skolan var lika tråkig som vanligt men den nya SKläraren var inte lika hemsk som jag trott... hah

Efter skolan åkte jag och Kim in till stan och kolla i affärer. Jag hittade en tunika/klänning som jag tror jag gillar. Inte helt säker men jag ska prova den lite mer och sen se hur det blir. Kim hitta två plagg, en klänning/kjol och en tröja. Sen kollade vi på Public Enemies som jag tyckte var jättebra, till skillnad från Kim som "led". Men aja, det var gratis så inte klaga :D Och att Johnny Depp var med skadade ju inte direkt. Och fan va överraskad (på ett positivt sätt) jag blev när jag märkte att David Wenham var med. Det är han som spelar Faramir i Lord of the Ring alltså. Och Lord of the Ringstrilogin är ju dom bästa filmerna som nånsin gjorts så.
På tal om dom så kom jag på att jag och min lillebror köpte trilogin i måndags, på tradera, för att de vi hade har varit borta i säkert ett halvår och jag har saknat dom så! Vi passade dessutom på att köpa extended version så dubbelt så mycket skoj, typ.. xD Men nu så ligger dom i posten :D Tyvärr hann vi inte få dom idag så vi kan inte ha maraton i helgen. Och nästa helg så ska vi fixa mitt rum så då hinner vi nog inte heller, lite mer tyvärr :/
Nu ska jag bege mig upp på övervåningen och ha Criminal minds-maraton hela natten, tjoho! Haha


puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0