familjespel hela eftermiddagen

Nu på eftermiddagen kom syster yster hit och vid och lax och sallad till middag. Efter maten spelade vi brädspel i kanske.. Ja, från ca 14.00 till 18.30 haha fyra och en halv timme..

Sen åkte hon hem till Farsta och jag såg att jag hade mess från Bella, så nu ordnar vi en liten playdate :D Kollar runt lite vad som är förslagen liksom..
I vanliga fall brukar det vara jag, hon,
Kim och Evelina men Kim är i Spain och Evelina är.. ja du?

Juste, jag fota grejerna jag köpte..

1 - Klänning, Indiska 129kr
2 - Tunika, Indiska 129 kr
3 - Örhänge, Ur & Penn ~30 kr
4 - Örhänge, Indiska ~40 kr

Förutom det köpte jag två nagellack. Ett mörkt brunt och ett mörkt lila. Plus en mascara för min börjar bli gammal och klumpig.

:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0