Godmorgon

Usch, vad det känns som jag är uppe tidigt! Fast egentligen har jag haft sovmorgon om man jämför med skoldagar. Men somnar man runt fem och ska upp halv nio har man nästan rätt att vara trött. "Gå och lägg dig tidigare då" tänker ni nu. Jo, om det bara varit så lätt. "Tack" vare att jag vakna vid tre igår var jag inte direkt trött på kvällen. Jag låg i sängen och läste till solen gick upp. GREAT.

Men men, nog klagat på mina sömnvanor, idag ska jag in till stan, först möta upp mamma och shoppa med henne (anledningen till att jag var "uppe med tuppen" var min otroligt morgonpigga mamma), efter det ska jag träffa Kim. Och gissa vad vi ska göra? Haha, juste, shoppa. Fyfan vad mycket shopping det blivit för mig på senaste tiden... Men är det mellandagsrea så är det.
Hoppas ni kommer ha en riktigt bra dag precis som jag!


Riiiktigt gammal bild. Flera år.

:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0