Carlsbergbryggeri

Hej hej! Nu sitter vi i bilen, har nyss varit på Carlsbergsbryggeri i Falkenberg. Nu är vi på väg till Helsingborg tror jag det är. Inte helt säkert, men whatever. Johan är störd och luktar så grymt mycket svett. Och min mp3 har slut på batteri, fuck alltså. På tisdag ska jag till Grönan, tjoho, var länge sen sist nu :)

På fredag kommer jag hem igen, can't wait, men trodde det var på lördag så det är ändå bättre, tisdag onsdag torsdag fredaaaaaaag! sweet!

Det regnar i Falkenberg, men det gör det nästan alltid, tydligen :) mycket skönare än sol (och då soleksem), ska flytta hit sen har jag bestämt :D
Haha, det är så många ställen jag ska flytta till, haha
Men tänkt va mysigt att bo i en liten by i Scotland, Wales, England, NordIrland eller Irland, det vill jag helt klart :D haha
Det blixtrar fett mycket här också, och man ser hela blixten från moln till åker. Just eftersom det är åkrar och ingen skog eller nåt i vägen. I Stockholm kan man ju typ inte se blixtrarna, inte hela asså, eftersom det är så mycket hus :) och på landet så är det ju öar i vägen ;D
Blixtrarna är fett fina :D


Okej, blixtarna ser ut såhär men dom e snygga ändå ;D



puss  hej

Kommentarer
Postat av: emma

Tack så hemskt mkt för fina fina och varma ord dom värmer verkligen. Kul att du följer och läse min blogg =)

Kram

2009-07-07 @ 13:17:34
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0