godmorgon sunshines

Hej hej! Ingen idé att somna nu va? Det är ändå dags att vakna om mindre än treochenhalvtimma. Lyckat. Har jag tur kanske jag kan "powernapa" lite senare. Men vi får helt enkelt se hur det blir.

Det är ganska intressant att se när människor sover, 'aight? Jag vet att det låter som om jag är seriöst knäpp, och well, I kind of am :) Men till exempel min lillebror, nu när jag varit vaken hela natten utan något speciellt att göra har jag liksom ja.. Typ märkt lite... Ja.. Grejer han gjort. Äckel unge, haha, men jag älskar honom ändå. Tur för honom :D

Asså efter som jag är på semster och bara har pappas jobbdator att använda har inte jag några filmer eller något här utan jag kollar då online. Vilket är seriöst jobbigt! Nu har jag hållt på att kolla på samma Criminal Minds avsnitt i nästan tre timmar! Bara för att det måste ladda så himla mycket. Usch säger jag bara! Haha


Jag saknar en egen, normal säng. Jag saknar att bo i lägenheten. Jag saknar Bella. Jag saknar Kim. Jag saknar mamma. Jag saknar hemma helt enkelt.

Men det är så mycket mer jag saknar,
som inte är hemma,
som aldrig kommer vara hemma.


inte min port men samma gata :) the sweetest of them all <3

Nej, nu ska jag se om jag kan lyckas se dom sista tio minutrarna på Criminal Minds i ett svep, utan paus. Annars kanske jag lägger in ett till inlägg eller något, vi får se :)


Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0