seriefigurer och skaldjur

det är intressant hur jag reagerar när jag hör en viss seriefigur, eller en sorts sten, eller en sorts skaldjur, eller bara en dans. tänk vilken effekt det har på mig. allt bara stannar upp någon sekund innan livet fortsätter som vanligt. ögat lite glansigare. det är ett jävla helvete hur kodnamn kan fuck things up. kommer jag nånsin kunna höra dom orden utan att behöva minnas?
nästa gång borde vi komma på såna ord man aldrig använder. kolla i en jävla ordbok efter dom sjukaste orden vi hittar. som vi aldrig kommer behöva höra sen igen. nästan i alla fall.
deal?


alika (kaja), bliga (stirra), dorsk (lat) eller ona (vak): hur ofta säger man nåt av dom liksom?

Skoptofil funkar också bra, så länge ingen vet vad det betyder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0