solbränd så uti helvete!

jahapp, idag skulle vi va på skara sommarland, men åh så misslyckat det blev, suck.. efter bara två timmar har mina soleksem blivit så hemska, usch, riktigt äckliga och brännande och kliande, och jag som ändå smörjde in mig med mycket solkräm, aja, sånt är livet...                                               men jag hade glömt hur ont det faktiskt gör, ouch.
så vi har suttit inne i husbilen i tvåochenhalvtimme nu och johan och pappa har fått turas om att smörja in min rygg med aftersun, stackarna :D
mohahah men nu drog dom tillbaka, jag sitter ensam här i husbilen kvar och längtar hem så jag håller på att spricka. men sånt är livet..
vid halv fem ska jag gå upp till sommarlandet och så ska vi äta tacobuffé, det blir nog ganska gott tror jag..

nu ska jag bara sitta här, inomhus, och kanske läsa min bok, eller virka som en gammal tant och kanske sminka mig om jag orkar, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0