vi har det bra..

...vi här bak i bussen - husbilen. kind of iaf.. det jävla trycket bakom ögat är tillbaka och jag hittar inte priviledged s01e08 online , så skit helvete, jag tror jag ger upp och letar upp criminal minds avsnittet från i måndags som jag gått och längtat efter <3 hihi, lite smått illamående är jag men whatever, snart är vi nog framme vid dalahästmuséum så? suck.. har gult, giftigt vatten som torkat fast på mina fötter från fucking falu koppargruva men whatever de också. nu har jag gnällt klart, skönt va? haha

Kommentarer
Postat av: bara jag.

ööööhh... ew ? :D

hahahaha :) klart som fan vi ska :P

2009-07-01 @ 20:24:20
URL: http://baasiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0