fotboll, katt och musik

nu har fotbollen varit slut ett tag, försökte va intresserad men det gick inte super bra direkt ... blev mer gos och bus med älsklingskatten bella (<3) , och nu sitter jag och plockar med låtarna i min mp3 , måste liksom ta bort kopior och så för det är ju så himla störande när man hör samma låt tre gånger i rad bara för att det är kopior , suck , och sen försöker jag också få bort allt live, jag kan verkligen inte lyssna på live musik , hehe , och jag vill kunna få plats med en film också så mycket rens får det bli ..  hoppas bara det går att se filmen sen .. annars .. då jävlar !

imorn händer inte så mycket , kan tyvärr inte åka till grönan med bästaste kim , ska hälsa på mormor igen och packa inför en pappa vecka och så städa , suck vad mycket jag måste städa ! äntligen ska mitt rum bli riktigt JÄVLA FINT ! haha, och snart har jag ett nytt rum att fixa , YAY ! äntligen säger jag bara :)

godnatt nu alla som ska sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0