men ååååh

jag är så grymt sugen på att köra guitar hero just nu , eller jag har varit det hela dagen men nu jävlar !
och jag har ingen som vill köra med mig , eller , nu ligger ju alla och sover men idag var det ingen om jag säger så då xD
men jag vet inte om jag vågar sätta på det , och riskera att mamma vaknar och ...ja , vi kan ju bara säga att hon inte skulle bli så glad ... hahah men jag får se hur jag gör ,
hoppas också att filmen jag typ konverterar eller nåt funkar på min mp3 sen ! då ser jag ÄNTLIGEN final destination 3 som jag velat men aldrig riktigt kommit till skott xD haha , ännu ett töntigt uttryck xD

just nu lyssnar jag på eminem , och ja , jag tycker han är grymt bra !
inte min musikstil egetligen men eminem funkar fan alltid :D
just nu lyssnar jag på hailie's song , grymt söt och ja , bra helt enkelt

"I act like shit don't phase me , but inside it drives me crazy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0