usch

Usch! Jag orkar verkligen inte mer. Folk (/du) som hela tiden säger och lovar saker men aldrig håller det. Du tror säkert allt blir bättre när du ger mig hoppet tillbaka, och du har rätt, det gör det. Men sen efter två, tre dagar när jag inser, att nej, inte den här gången heller. Ja, då blir allt bara ännu värre. Kan du inte bara säga att det inte kommer hända, vi alla vet ju ändå att det är så. Alla har dagar som är bra och dagar som är dåliga. Men nu börjar det bli fler och fler av det senare. Dåliga, riktiga jävla skitdagar, och helt går det inte att skylla på dig heller.

Det här jävla sommarlovet har hjälpt till en del. Jag är så grymt glad att slippa skolan. Men vissa delar kan jag inte låta bli att sakna. (Kim vet vilka.)

Och i höst, när jag börjar nian och behöver mer motivation än nånsin finns det ingen dragkraft kvar, ingen anledning att vakna tidigt och göra mig i ordning.

Men aja, "life's a bitch and then you die" är ju ett välkänt ordspråk i familjen och det senaste året har jag verkligen insett hur mycket det stämmer.

Jupp, var bara tvungen att skriva av mig lite.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0