criminal minds

om 31 minuter börjar veckans höjdpunkt, criminal minds <3

ett måste varje vecka :D

idag efter skolan har jag bara spelat star wars battlefront med lillebror , och ja, jag är geek, men de e kul :D de och sagan om ringen är det enda jag kör :D sagan om ringen , halleluja! <3 juste, måste köpa triologin (igen) för den var visst borta -.- och leva utan lord of the rings, nej tack :O haha

men nu ska jag gå och göra mig i ordning , och ja, det tar tyyyp så här lång tid , eftersom jag hela tiden hittar nya saker att göra , istället för att typ ta bort sminket och byta om xD lyckat ...

imorgon har jag hälsosamtal med skolsköterskan, under sk'n, feeeett nice :D då missar jag ju iaf en del av den också , hihi (a) och hemkunskap :D har inte haft det på typ jättelänge, var ju ledig förra veckan, och innan det var jag på mattetävling och innan det var det väl påsklov? haha, iaf, de blir nice, typ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0