daaaag

det här var en typ okej dag xD wierd...

orientering på gympan, är nog den enda som gillar det.. kan vara ett spår av mina fem år som scout men naturen är ju fucking underbar :o
hem till mamma efter skolan och satt och prata med henne typ en halv timme , mys de va , sen kom brorsan och vi åkte tillssmmans till kista och bytte hans spel som han fick i födelsedagspresent :D det va nice men serial key var fel :o
sen lagade jag tomat- och linssoppa :D mums :D och ja, ja e väldigt konstig, natur, grytor och soppor och långa 60-tals klänningar xD haha fett skum ja e xD men jag är jag så skit samma xD

och ja älskar min nya favorit låt :o haha det är typ flyleaf och låten heter all around me, den e underbar :O här ska jag klistra in lite utdrag ur texten ;)

I can feel you all around me
Thickening the air I'm breathing
Holding on to what I'm feeling
Savoring this heart that's healing

My hands float up above me
And you whisper you love me
And I begin to fade Into our secret place

Take my hand
I give it to you
Now you own me, all I am
You said you would never leave me
I believe you
I believe...

slutet är ju för gulligt jue <3 hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0