DH

nje förresten, sova, skit samma :D kom ju på att jag har desperate housewifes på andra datorn (det som kommer på tisdag, och det är verkligen inte nerladdat, höm höm :D)

det enda jag behöver göra, snark, är att sätta på den andra (enormt tröga) datorn, smyga ner i en jävla knarr-trappa, in i papi's rum och sno det jävla minneskortet :o mission (not) impossible :D
men fan va han kommre dampa om han vaknar :D xD hahaha

och jag vet inte vad jag ska göra i helgen.. antingen så sover jag hos kim, tempting asså.. eller så åker jag till landet med papi och lillebror.. not so tempting xD
jag var typ helt anti över att åka ut imorse men nu börjar jag nästan bli lite sugen.. haha
det är ju ganska mysigt därute, trots att det är bort från allt och alla xD
och om jag stannar, asså kim vet inte ens att det blir imorn då xD haha, får ringa imorn? haha 
 
brb, xoxo




(hhaha, i can't believe i just wrote that xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0