fredag

haha, så idag..

eftersom jag missade criminal minds igår så tänkte jag att jag skulle gå upp imorse och se det, typ vakna vid sex, och göra mig i ordning innan jag ser det innan jag åker till långholmen. lyckat -.-
 
när klockan ringde sex var jag typ zombie och satte om alarmet till halv sju, fortfarande zombie men ställde inte om larmet, dum som jag är, sen.. vid sju vaknar jag för mamma låter i köket, men är typ fortfarande zombie? xD
haha, så det tog hela morgonen att göra mig i ordning, typ prova varenda plagg jag har i hela min garderob , bara för att ? sen mötte jag kim på brommaplan och när vi kom upp på perongen mötte vi felicia som vänta på johan så kom han också och vi åkte iväg..

långholmen var skittråkigt.. vi kom dit , gick tipspromenad , åt äpple , åkte hem ... ( okej, iaf jag xD )

sen var jag ju då tvungen att åka till pappas jobb och hämta min laddare eftersom jag tog fel när jagh packade i söndags -.-, suck, men jag kom iaf dit 1, 5 h innan jag skulle ha slutat på långholmen så FAN VA NICE !!

sen åt han och jag lunch på hans jobb, typ citronmarinerad sej och ris , men de va gott , haha , sen åkte jag hem och han gick till något möte ... stackarn ...

och när jag kom hem kolla jag direkt på criminal minds, ofc :D och nu vet ja inte vad ja ska göra, suck xD¨

kanske spela tv-spel med brorsan ? wanna play ? hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0