grööönaaaan

halleluja!
hade sista skoldagen på hela veckan idag, underbart! Fast det som inte kanske var så lyckat är att jag ahde två prov idag, spanska och no. Spanskan var skit svår.. Grammatik.. OCh jag kan verkligen inte förklara varför det är som det är, det bara är så. Men no provet, det var inte så svårt, hoppas på iaf ett VG, hoppas hoppas :)

Men imorn är det klassdag, när varje klass ska göra något tillsammans, såt där töntigt tjafs.. hehe, vi ska iaf dansa, Carin da Silva kommer till skolan och ska lära oss cha cha, och efter det ska många i klassen vidare till Gröna Lund, bla jag då :D

Fredag kommer också va skön, är year level day, när varje årskurs ska göra något tillsammans, småflummigt sådär, men vi, åttor, ska till Långholmen och bara sola, ta det lugnt, typ spela fotboll och bada och sånt där, men det är bra, 10-14 är ju skitnice ;)

I helgon ska jag försöka få bort johan härifrån, till en kompis, så jag slipper vara här med honom, och kan åka till grönan med kim istället, vi saknar ju spike (a) söndag: ja, då ska jag kanske träffa en gammal klasskompis som kommer till Stockholm över helgen, men vi får se om det blir något.. Hoppas det! :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig, måste sova inatt.. Hade jätte svårt att somna igår så jag kolla på: hell's kitchen,2 and a half men, sex and the city, viva la bam, wildboyz, och sen jackass, och jag älskar jackass, och självklart var det i just den pausen jag somnade, SUCK ja, jag hade redan sett det , men jag har sett alla så det gör inget..

åh, juste jag såg en kille med jackasströja på tunnelbanan igår, jag vill ha! nu när mina jackass skor är typ lemlestade "måste" jag ju ha något nytt :D(aa) och jag bestämde ju förut att jag skulle klippa ut jackass märkena från skorna och fucking rama in dom, men jag har inte klarat att klippa sönder mina underbaraste skor EVER än.. haha, ja, jag vet, jag är knäpp ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0