helgen

helluuuuu :D

fredag: kim och calle sov över, de va lite kul, hoppa studsmatta sen tog kim och jag "världens" promenad vid elva och sprang över en åker, med kims nya skor, ack ack ack xD när vi kom hem fick vi plötisligt en väldig , hm, cva ska man säga, typ lust? att göra ansiktsmasker, och eftersom det inte är något jag har liggandes hemma och skräpa så surfa vi in på google och kolla på hemmagjorda ansiktsmasker och fastnade för den med avocado, lite härligt shrek-aktigt mitt i natten? niiice, och det var lite kul, tog mycket "fina" kort på de också , men ja vet inte om jaa vågar lägga ut dom, snacka om fula, men ja kim, du ska få dom, snart :P ahah sen snacka vi massa och somna,
lördag: sen skulle vi vakna klockan 6 för att gå ut och gå? snacka om att vi e konstiga? haha , men när väckarklockan ringde var vi för trötta så vi vände oss bara om och sov till nio, då vi vaknade för jag hade en påminnelse i min mobilkalender, och då fick vi panik, vi skulle va på grönan om två timmar ! :O så vi sprang upp och medans kim tvätta håret tjafsa jag me pappa, varför väckte han oss inte !? :O men vi missa först 10.09 tunnelbanan som vi helst skulle ha tagit, och missa den 19, som vi annars kunde ha tagit, men 29, den hann vi fan me! och bussen hade vi enorm tur med, vi kom upp på sergelstorg, ser bussen, skyndar dit, oj, den var visst full innan vi hann på, hejdå, men redan då ser vi en till komma runt hörnet, så mohahah, vi hann till typ fem över (6) väl där åkte vi POPEXPRESSEN miljoner gånger (a) den var ju bäst, och det värsta är att jag kunde de flesta av låtarna, jag skäms fan ;o men aja, insane vågade bara jag och lillebror åka, kim, calle och fredrik var riktiga töntar xD men den var inte alls läskig ? haha, och radiobilarna e nice,lillebror och jag brukar alltid springa runt runt runt och åka dem hela tiden, ahaha, sen åkte jag också :
bläckficken
- tack vare kim
tekopparna - tack vare mej xD
extreme - always nice
kvasten - 'jippi' :P
jetline
- det är ju liksom ett måste när man är på gröna lund :)
frittfall - jag och lillebror tänkte åka tilt , men kön var ju så mycket längre till den :P
lustiga huset - snark, är det bara jag som verkligen inte tycker om det?
spökhuset - fan va kul det var, det var bara jag och lillebror men still, han var skiträd och ja ba garva, spökena typ flåsa i han s nacke och jaga honom och shit va de va kul :D
slänggungan - ja, den e ju fan nice :D

 det var typ allt ? vi hann inte me så mycket olika för jag och kim körde på POPEXPRESSEN om och om igen :D very funny... :P vi kom in på grönan typ 11.15 och gick 22.50, eller calle och fredrik gick vid, kanske 17, och kim vid 18, men ändå :) heldag på grönan, och sen har jag och kim bestämt att vi ska köpa guldkort, och ha en grönan-sommar :D

söndag: skön morgon, vaknade vid nio och åt frukost, sen åkte pappa och lillebror till kärsön, och therese ska åka på kryssning ikväll, men jag hade verkligen ingen lust med att va själv ( ! ) så jag ska göra mig i ordning och åka till mamma, se på film ( ? ) och äta potatismos med julkorv, MUMS, det är så himla gott! eftersom den bara finns att köpa på julen brukar vi bygga upp ett litet lager, mohahah, men nu ska jag sminka mig lite, orkar verkligen inte ha fondation och kajal och sånt idag,

men puss och hej på er alla :)

och en fin liten bild sen också, google :)

Kommentarer
Postat av: kim

FAAAN underbara helg, vartfan tog du vägen ?

hmm.. helgen va inte det ända som förvann... FILLE VART TOG DU VÄÄGEN ? :D



hoppas för kjellemans och filles skull att dom e där på onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag :D<33

2009-05-17 @ 20:09:19
URL: http://baasiic.blogg.se/
Postat av: ashaaa

HAHAHAH KJELLEMAN!!!

2009-05-18 @ 19:16:54
URL: http://myworldnlife.blogg.se/
Postat av: ashaaa

HAHAHAH KJELLEMAN!!!

2009-05-18 @ 19:16:57
URL: http://myworldnlife.blogg.se/
Postat av: ashaaa

HAHAHAH KJELLEMAN!!!

2009-05-18 @ 19:17:01
URL: http://myworldnlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0