mastercard

hej hej

nu orkar jag aldrig skriva så ofta.. jag typ skriver varann/var tredje dag typ.. men aja.. får väl va så då xD

måndag : lång dag i skolan, hade vikarie på historian, och av någon anledning lärde jag mig mer på den lektionen än jag gjort på hela terminen? kanske ett tecken på att jag inte har fattat något och kate är fett dålig ? xD no offence xD
på kvällen gick inte jag och och kim på förhandsvisningen till 'bröllopsfotografen' som typ kommer ut i höst. den var typ okej, massa dåliga skämt som alla utom jag och kim garva till.. hahah, det bästa va när dom sa "han kommer väl tillbaka när han blir törstig" och killen bredvid mig typ börjar asgrava, i en tyst biosalong, och garvar typ fem minuter xD HAHHA

idag, tisdag : hade skola idag, som vanligt xD (tyvärr...) men jag missa lite mer än halva matten för jag skulle på balmöte, ska ju servera på niornas bal, fan va kul de ska bli :D haha, så jag slutade runt halvsexton istället för tjugoöverfjorton :/ men det är det fan värt.. har nyss (äntligen) blivit klar med att välja ut 40 bilder att köpa för bara 49.95 , inkl frakt , på www.extrafilm.se , dom har alltid najs erbjudanden där , som mammas födelsedagspresent , remember ? :P men de blir nog bra, fast jag råka skicka dom hem till mamma, och dom hinner nog komma innan jag kommer dit igen, men suck, får åka dit och hämta dom nån dag :)

det jag har kvar att göra ikväll:
  1. matteläxa , typ 10 tal eller något? vilken tur att jag är tjej (no offence, boys)och har simultantolkning, så jag kan både göra det och punkt tre, samtidigt! ;o
  2. HK-projekt , har inte ens börjat, suck!
  3. desperate housewifes , me like ;)
  4. duscha , måste verkligen få bort texten på armen, till och med det väldigt fina, på vänsterarmen.. snyft :(
puss och kram, ses kanske på grönan imorn? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0