nogrom dog - bara för att

blev väckt klockan nio av en liten bror som ville kunna spela playstation , som är i mitt rum , suck ! och jag som tänkte ha sovmorgon , till tio men ändå :P shit va seg jag är idag , och har fortfarande inte kommit på vad vi ska laga till mamma ikväll , några tips ? det skulle iaf uppskattas , har verkligen hjärnsläpp men aja ... snart kommer väl nån liten ide smyga sig in i min annars så fulla hjärna , host host .. xD

men nu ska jag räkna ut hur mycket skola det är kvar :


måndag 1 juni - vanlig skoldag , suck
tisdag 2 juni - nobelmuseet för åttorna visar tydligen inte tillräckligt med respekt för varann , men matte på eftermiddagen onsdag 3 juni - skoldag , fuck
torsdag 4 juni - skoldagshelvete
fredag 5 juni - niornas bal , ingen skola , men "servitris" mellan 12-24 , suck
( lördag 6 juni - tidigt , tidigt måste jag vakna för att ENSAM åka ut till landet , stackars mig xD )
( söndag 7 juni
- va på landet , åka hem från landet , packa min väska , för sen är det pappa vecka som gäller ... yey ... )
måndag 8 juni - ingen aning , skoldag eller typ städa skolan kanske ?
tisdag 9 juni - säkert samma som måndag
onsdag 10 juni - same same , but maybe slightly different ... ?
torsdag 11 juni - SKOLAVSLUTNING ! ! ! HALLELUJA ! ! den börjar typ två eller nåt , wierd ? xD


6 "normala" skoldagar kvar , typ , vet ju inte vad som händer sista veckan där men men :D OCH ELVA DAGAR ALLT SOM ALLT TILL JAG ÄR LEDIG , HÒORAAAAAY ! ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0