oj

va länge det sen det va ja skrev :o oj :o

men hej hej..

det som hänt sen sist,:

jag och kimköpte guldkort till grönan och var där onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag, snark, och sen ska vi tillbaka på iaf torsdag den här veckan, suck :P  men va gör man inte för bästisen ? <3 haha
är nyss klar med typ skriva om nån jävla konflikt ( ? ) hade israel-palestian konflikten, och den blev inte alls bra, suck.. har jag tur får jag iaf g som slutbetyg, jag som hade kämpat mig upp till vg i mitten av terminen, suck >.<

imron händer inget, har typ svenska, läxsstuga, idrott och matte, fan, ja har inte gjort de 4 läxor jag har i mattte, oh shit.. som egentligen var till idag men vi hade vikarie.. som tur va xD men böckerna är i skolan så skit i de :D ikväll är det riktig jävla deckarkväll, cold case klockan åtta och csi nio :D niice, imorn kommer nästa desperate housewifes avsnitt, ännu nicare :D haahh, o juste, det var inget criminal minds i torsdags , snyft , <'3 haha

och jsute. jag och kim måste verklige skriva manuset till vår drama ojäs till på onsdag,. men ärligt , palla xD haaha, fast jag fick typ lite damp på henne, sorry <3 xD

och jag måste verkligen sova tidigt ikväll, somna både på spanskan och historian, men det är väl inte bara mitt fel? lektionerna är ju skittråkiga, och tittar man på film kan man ju lika gärna sova :D mohhahahhaaa

men aja, ska göra mig i ordning nu och kanske spela lite tv-spel som den nörd jag är, hoppas dagens inlägg går att läsa, har skrivit fett slarvigt men orkar inte läsa igenom det, lat :D som fan xD hahah

nej, men chao nudå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0