onsdag

hej på alla er som läser xD

har itne orkat skriva för datorn har liksom varit avstängd och jag trött xD men det enda som har hänt är att min lilla lillebror nu är 12 :o fast han är ändå en liten plutt :P kommer alltid att vara det :D och nu ska jag se ensam hemma 1, lite efter kanske xD sen ikväll ska jag fortsätta läsa min nya bok, "once bitten twice shy", o en tjej som är assistent till en vampyr som är lönnmördare.. (?) aja, första kapitlet lät iaf bra :) och det är en serie med fyra böcker så det är bra om ja gillar den :D och i juni kommer 4 i en very nice serie ut :D "marked","chosen","Betrayed", "Hunted och "untamed" heter dom alla som kommer att ha kommit ut allihopa i november, typ nångång xD men det är bara 1-3 än så länge :D

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0