trött

så, nu har jag sett dom
små desperata hemmafruarna
i fyrtio minuter ungefär.. trött, nej :D
haha lyckat :P
avsnittet var bra
(somalla andra)
så bara så ni vet
har ni som kollar
har verkligen något
att se framemot :P haha


min lillebror snarkar :o hur fan ska jag kunna sova? jobbiga unge :P






SO F*ING DISRESPECTFUL

det finns människor jag inte tycker om,
och det finns människor jag tycker ännu mindre om,
sen finns det ju också dem jag hatar.

Fast det är egentligen inte så många jag hatar.
En personer.
Och det är verkligen inte utan anledning.
Hon förtjänar att dö.
Har aldrig träffat en så
elak, falsk, hemskt och så jävla fruktansvärd
 människa som hon.
Det är inte det att jag inte försökt,
det har jag, verkligen, trust me.
 Enligt mig är det lite som min skyldighet.. Tyvärr.
Jag fattar inte hur speciellt DU kan ta hennes skit varenda jävla dag och stå ut?
Och jag fattar ännu mindre varför du gör det?
Det finns ingen jävla anledning att finnas där för henne.
Vilken jävla role model..
Jag har försökt, men varje gång det känns som allt är påväg att blir bättre,
så kommer någon.. (vem kan det vara?) ..och bara förstör allt igen.
Okej, jag har bestämt mig.
Här och nu, eftersom jag blev lite arg av någon anledning?
Från och med nu:
Skolavslutningen.
Inte en jävla dag längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0